Friday, November 23, 2007

لا مش أنا




لا ش انا اللي ابكى

ولا انا اللي اشكي
لو جار عليا هواك

..ومش انا اللي ابكي

واقول عشان خاطري.

..ولا ليا حق معاك.

..تبقي انت هاجرني

وانت اللى ظالمني

..وفاكرني ح ترجاك!!!

انا قلتها كلمة وكل شيء قسمه

ودي قسمتي وياااك...

وكفاية قلبي انشغل

علي قلب خان الامل.

..وعايزني ارجع تاني لا.

.ارجع لك تاني لا
................

من كام سنة لما دار الهوي بينا.

.فاكر احنا قلنا ايه؟؟؟

مش دي راحة قلبي

ولا ده امل حبي

اللى اتفقنا عليه.

.إشعني انا عهدك صنته ورعيت ودك

...والعمر دار حواليه
..لكن اللي بيحبك

مالوش ثمن عندك

والغالي يرخص ليه؟؟

انا راح زمانى هدر.

.ولا كانش عندك خبر

وعايزني ارجع تاني لا
...ارجعلك تاني لا.
..........

..لاانا مش بعاتبك دلوقتي..

.انا بدي اقول .

.ليه ده يحصل...

علشان نهايتك ونهايتي.

..كان يجري ايه لو كانت افضل؟؟؟

ما قدرتش تعرفني..

.وماعرفتش تفهمني

وعشان ايه ما عرفتش!!

ده ذنبك مش ذنبي

وعايزني ارجع تاني لا..

.ارجعلك تاني لا.

..لالالاااااااااا

4 comments:

نبضات said...

أول التعليقاااااااااات
احيك على هذا البوست كلمات رقيقه استمتعت بيها ومن الاغانى اللى بحبها جدا والصوره كمان المختاره رقيقه
تحياتى

عندما يغيب حبيبي ..!؟ said...

نبضات
سعيد جدا بتعليقك ده
والحقيقه الأغنية دي جميله فعلا
وكلماتها فى غاية الرقه
وصوت عبد الوهاب فيها أكثر من رائع
وأكيد اللى يعجب بيها لازم يكون إنسان راقى وجميل
أشرقت الأنوار
وأتمنى دايما تزورى المدونه
وتضيفي تعليقاتك

Mohamed Hesham Safa said...

فين قلبك من حبي ليه ما سكنش جنبي ... اكن مشاركني في عمري


من احلى أغاني عبد الوهاب ... بس بتألمني

عندما يغيب حبيبي ..!؟ said...

محمد هشام
بتئلم فعلا يا محمد
مع الأسف
أشكرك على طلتك الجميله
وتقبل تحياتى